Thursday, February 4, 2010

KALAU ASAL BENIH YG BAIK, JATUH KE LAUT MENJADI PULAU

Assalamu'alaikum semua pembaca blog ini.

Tahun 2010 adalah tahun kedua saya menceburi dunia MLM memperdagangkan susu kolostrum Alpha Lipid Lifeline. Saya telah mencapai level Manager, oleh kerana berjaya mengujudkan 3 orang Supervisor.

Tetapi level ini belum lagi memberikan kesan gigitan yang mendalam kerana gerakan dan tempuran tidak selancar yg diharapkan. Tetapi saya mempunyai keyakinan bahawa produk ini tidak akan terjebak ke jurang seperti yg berlaku dgn beberapa produk yg lain yg hanya menjadi catitan sejarah dan perbualan sahaja.

Saya berhasrat untuk membina sebuah ladang yang luas dgn hasil yang berterusan. Dgn ini saya mengajak penyertaan anda. Hanya anda perlu melabur dgn membeli 30 tin. Perniagaan hanya boleh dimulakan diperingkat ini sahaja. Tiap satu tin boleh digunakan untuk tempoh sebulan dan hayatnya untuk tempoh 3 tahun.

30 tin boleh tahan sampai 30 bulan. Kalau nak munim sendiri saja.


Anda di Semenanjung saya di Sarawak? Sik jadi hal. Saya orang Semenanjung. Rumah tetap saya di Kepong , Selangor. Sarawak, Sarawak juga. Sarawak dan Semenanjung semua bagai aur ( pokok buluh) dengan tebing, saling memperkukuh antara sama lain. Tebing tidak akan roboh dan pokok buluh tidak akan hanyut. Kan baik begitu.

Ishhhh. Macam mana ni? .

Untuk menjual produk ini kpd orang lain, kita sendiri mesti menggunakannya. Kalau diri sendiri dah pakai dan dah tahu kesannya, takkan nak biarkan isteri/suami , anak, ibu-bapa dan kaum keluarga yg lain menderita sakit tak sembuh-sembuh. Mulakan jualan kpd saudara-mara dan jiran-jira tetangga. Begitu juga dengan ahli jemaah masjid dan surau serta kekawan ditempat kerja. Kalau jadi cikgu, anda boleh menolong murid-murid yg selalu lemah berpenyakit dengan membuat rekomen kpd ibu-bapa supaya gunakan susu ini sebagai sarapan pagi anak-anak mereka.

Tapi ingat. Jangan bagi barang dan ambil duit kemudian. Ini amalan salah. Kekadang terpaksa juga.

Dah nampak jalankan? Jangan makan semua dan jangan habiskan semua. Simpan 10 tin sebagai stok. Permintaan akan menyusul bertalu-talu selepas ini. Mahal? Tak mahal. Selama ini pun duit dah habis banyak. Tapi penyakit tak sembuh , badan tak pernah sihat, nak buang air besar pun susah, tidor tak boleh lena, sakit lutut bertali arus, urat-urat dibetis dan paha tak pernah surut.

Rebutlah peluang ini.


Produk ini mempunyai latarbelakang business yg kukuh dan keberkesanan kepada pengguna yang ampuh dan menjadi kenyataan. Semua pelanggan saya menzahirkan rasa syukur kpd Allah kerana dipertemukan dgn produk yg mereka car-cari selama ini. Lain-lain perubatan dan produk supplementary yg digunakan sebelum ini, tidak sehebat Alpha Lipid Lifeline.

Memang banyak pancaroba saya tempuhi, bukan kerenah pengguna , tapi kerenah mereka yg hanya ingin mengena orang lain. Ingin turut serta dlm perniagaan ini , tapi modal hanya atas angin, barang diambil dan mereka kemudiannya diam mendingin.

Insha Allah, Allah Yang Maha Pemurah sentiasa menemani hamba-hambanya Nya yg sabar dan berhati ikhlas.


******

No comments:

Post a Comment