Thursday, September 1, 2011

Selamat Hari Raya Aidil Fitri, maaf zahir batin. Sehari sebelum menjelang hari raya, Tuan Hj Nordin, mantan DO Gombak meninggal dunia...tetapi aku masih sempat menghabiskan Ramadhan Al Mubarrak...aku sempat melaungkan takbir dan tahmid semasa menunaikan solat sunat aidilfitri di Masjid al Faizin di Desa Jaya Kepong Selangor.....bersyukur aku kepada Allah swt jua...terlalu banyak nikmat dan rahmat yg dicurahkan kepada aku sekeluarga...tetapi terlalu sedikit amal ibadat dan kebaikan dan dapat dikerjakan...pun begitu aku tetap bermohon semoga Allah menerima semua amal ibadat tadi....selalu aku berdoa semoga setiap hari aku dimasukkan kedalam kebaikannya, sebelumnya dan selepasnya dan dijauhi dari segala malapetaka dan kejahatannya. Amin!

No comments:

Post a Comment