Tuesday, January 25, 2011

Semalam dia dimasuk ke hospital katanya. Dia mengandung anak kedua.

Anak pertama, Aidan menyambut ulang tahu ke-2 pada 25 Dis yg lalu.

Dia dijadualkan melahirkan anak kedua pada hari ini 25 Jan 2011. "Scissorian" katanya. aku berdoa kepada Allah semoga dia dan anaknya selamat. Pada rencananya anak ini lelaki dan akan di namakan AADIL.

Kalau ada kesempatan, aku ingin mengazankan dan iqamat sekali dikiri kanan telinga bayinya nanti. Uri bayi akan dibersihkan dan akan disempurnakan disuatu lokasi yang telah di pilih disisi rumah kami disebelah arah barat. Aku hanya menanti berita sahaja. Aku akan ke hospital nanti melawat. Aku juga telah berpesan kepada Hisyam , doktor pelatih di hospital tersebut supaya dapat melawatnya nanti. Tapi Dr. Hisyam di Bahagian Orthodontik. Aku akan bercerita lebih lanjut mengenai perkembangannya. Insha Allah.

********

No comments:

Post a Comment