Thursday, November 19, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA



Hari raya aidil adha 1430 hijrah pada hari Jumaat 27 Nov 09 yg akan datang. Sehubungan dgn ini saya mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua Muslimin dan Muslimat yang mengikuti blog ini.

Saya berdoa kepada Allah semoga Allah mengurniakan Haji Mabrur kepada semua Muslimin dan Muslimat yang menjadi Tetamu Agong tahun ini di Tanah Suci. Semoga disaat Allah turun di Arafah nanti menemui tetamu2Nya kelak , Allah akan memperkenankan semua doa dan permohonan mereka.

Masih teringat ditahun lepas, ketika saya berada di sana. Air mata jatuh bercucuran , mengenang diri yang kerdil ini, yang penuh dengan salah dan salah, dosa yang seumpamanya. Lalu saya mengadu kepada Allah. Allah itu Maha Mendengar dan Maha Pengampun. Mohon dikurniakan kehidupan yang lebih baik sehingga kematian menjemput saya.

Saya berdoa semoga Allah Yang Maha Agong akan menngundang saya lagi di tahun2 yang akan datang. Amin!!!!!!!

*********

No comments:

Post a Comment